Klikanie po wyłączeniu kierunkowskazu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • raf1
    Classic
    • 2008
    • 16

    Klikanie po wyłączeniu kierunkowskazu

    Zamieszczone przez gebek
    Wszysko...w porownaniu do 1.4 TSI bez znaczenia w ktorej wersji.
    1.9 TDI to legenda...synonim dynamiki,oszczednosci i niezawodnosci
    Jeszcze raz zapytam - co takiego legandarnego jest w 1.9 tdi ? (no poza tym, że jeździ ).

    O 1.4 tsi nie rozmawiamy więc po co ten wtręt ? Że chcesz mi na "gulu" zagrać, że moje tsi nie jest legendarne a 1.9 tdi jest bo nie zajarzyłem .....

    Jeżeli Twój post to wysublimowany humor to zwraca honor ....

    [ Dodano: Nie 09 Sty, 11 19:31 ]
    Zamieszczone przez gebek
    Wszysko...w porownaniu do 1.4 TSI bez znaczenia w ktorej wersji.
    1.9 TDI to legenda...synonim dynamiki,oszczednosci i niezawodnosci
    Jeszcze raz zapytam - co takiego legandarnego jest w 1.9 tdi ? (no poza tym, że jeździ ).

    O 1.4 tsi nie rozmawiamy więc po co ten wtręt ? Że chcesz mi na "gulu" zagrać, że moje tsi nie jest legendarne a 1.9 tdi jest bo nie zajarzyłem .....

    Jeżeli Twój post to wysublimowany humor to zwraca honor ....
  • jeffer
    Classic
    • 2007
    • 31

    #2
    Klikanie po wyłączeniu kierunkowskazu

    Witam!

    Problem mam taki, że to co klika podczas włączonego kierunkowskazu klika bez przerwy! Wymieniłem przekaźnik pod włącznikiem awaryjnych, ale to nic nie dało klika dalej. Czasem jest tak, że przez cały dzień jest ok, ale następnego znowu... Gdy mam włączony kierunek lub awaryjne jest to wszystko jest ok, gdy wyłączę to klika szybciej i cały czas (podczas gdy klika na wyłączonych kierunkach nie mruga). Co to może być ??

    Komentarz

    • rogoz
      Rider
      • 2006
      • 397

      #3
      U mnie pomogła odrobina WD40 wtryśnięta w styki manetki kierunkowskazów (po gumę ochronną)

      Komentarz

      • jeffer
        Classic
        • 2007
        • 31

        #4
        A mogę tam poprostu z rurki psiknąć? czy trzeba coś rozebrać żeby zwarcia nie narobić?

        Komentarz

        • rogoz
          Rider
          • 2006
          • 397

          #5
          Ja psiknąłem z rury po gumową osłonkę.

          Komentarz

          • jeffer
            Classic
            • 2007
            • 31

            #6
            niepotrzebnie kupowałem ten przekaźnik... WD40 pomogło wielkie dzięki ;]

            Komentarz

            • dawszol
              Classic
              • 2010
              • 18

              #7
              też tak miałem ale po jakimś czasie samo przestało
              To dzieje się dlatego że jak czyścisz Plakiem to nieraz tam pryśniesz i później się zwarcie robi

              Komentarz

              • Pilar26
                Classic
                • 2010
                • 12

                #8
                Mam to samo Tylko ze problem wystąpił jak przepalił mi sie ten przekażnik pod włącznikiem awaryjnych...I od tamtej pory co jakiś czas klika;]...Musze sprobowac WD 40

                Komentarz

                • Transporter
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 142

                  #9
                  Oto następujące rozwiązania...
                  1) WD40 / sprężone powietrze itd to rozwiązania tymczasowe ...
                  2) Zagłuszyć "cykanie" ulubioną muzyczką :P
                  3) Przyzwyczaić się
                  4) Wymienić manetkę kierunkowskazów

                  Przy pkt. 4 oszczędzimy:
                  analogicznie do pkt.:
                  1) pieniążki
                  2) słuch
                  3) nerwy w początkowym stadium przyzwyczajania oraz krępujące pytania oraz sugestie pasażerów

                  www.calorocznykierowca.blog.pl

                  Komentarz

                  Pracuję...